Instagram moments

11:01:00

Kolejny leniwy weekend za nami. Ostatnio niewiele się dzieje. Z niecierpliwością wyglądamy wakacyjnego wyjazdu, ale jeszcze trochę czasu do niego zostało. 




W mieszkaniu nareszcie udało mi się podjąć decyzję, jak zaaranżować ścienną galerię. Mam nadzieję, że uda mi się któregoś dnia zrobić zdjęcia aparatem i je Wam tutaj pokazać. 

Co poza tym? Na pewno większość z Was widziała już nowy magazyn Agnieszki Alike SUMMERLIFE by Agnetha Home. Miałam przy nim swój drobny udział, przygotowując zestawienia przedmiotów, takie jak w postach z cyklu Pasuje do wnętrza. Jak zwykle Aga zrobiła kawał dobrej roboty. Materiał ogląda się i czyta z wielką przyjemnością. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji go widzieć, serdecznie polecam.

Zdjęcia, które znalazły się we wpisie pochodzą z mojego profilu na instagramie. Po konferencji w Poznaniu zmieniłam jego nazwę. Teraz szukajcie mnie pod hasłem @ola.fotobloo

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Piękne ig-kadry! Leje dziś u mnie od rana, szaroburo i zimno, więc z chęcią oglądam takie jasne, ciepłe, słoneczne ujęcia. :)

    Jesli masz ochotę, zapraszam na candy. :) Pozdrawiam, Kaś.

    OdpowiedzUsuń

POLUB na Facebooku

Subscribe