Niezwykłe połączenie

13:48:00

Pomysł na połączenie tulipanów z świerkowymi gałązkami podpatrzyłam u Agnieszki. To niezwykłe zestawienie zimowych, świątecznych akcentów z wiosną, której nie mogę się już doczekać. Poza tym tulipany, to jedne z moich ulubionych kwiatów, szczególnie te białe. 





Bukiet wstawiłam do wazonu, który znalazłam pod choinką (chyba Mikołaj czyta mojego bloga, hehe).

Połączenie szkła i betonu, też nie jest czymś oczywistym. Mimo to delikatność przezroczystej materii z surowością betonu uzupełniają się doskonale i stanowią doskonałe tło dla roślin. 

Na zdjęciach możecie zobaczyć też nowe szafki nocne, których w końcu się doczekałam. Bardzo je lubię, jakby były tam już od zawsze. Wkomponowały się w całość sypialni i cieszą oko. 


Dzisiaj miałam być na Bloggers Baby Shower, ale mały T. postanowił szybciej pokazać się światu, więc impreza została przełożona. Trzymajcie kciuki za przyszłą mamę, żeby wszystko dobrze poszło.

PS. Przypominam też o wyprzedaży w sklepie. Można upolować bardzo fajnie rzeczy w niższej cenie.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. O jak wiosennie... :-) bardzo miło...
    Już zaglądam do sklepu... :-)
    Pozdrawiam jak ktos chętny to zapraszam u mnie konkurs...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wazon świetny :)) A szafka sie bardzo wpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ świetnie to wygląda! Naprawdę bardzo fajny pomysł i oryginalne połączenie. Pozdrawiam Cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio też natrafiłam na zdjęcie z takim połączeniem kwiatowo-choinkowym i bardzo mi się to spodobało. Jak trafie na białe tulipany, to pewnie wykombinuję podobny bukiet ;)
    Szkoda, że się dziś nie zobaczyłyśmy. Mam nadzieję, że szybko nadrobimy!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. tulipany ...te to zawsze dobrze wyglądają ....:)))) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze się z tym nie spotkałam, ale robi wrażenie :-) pozytywne oczywiście :-) świetne połączenie i bardzo pasuje do Twojego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja, przyznaje szczerze, że na takie połączenie w życiu bym nie wpadła :)
    jeszcze trochę w zimowym klimacie ale już z pierwszymi objawami wiosny - jeej gdzie ta wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak leje, to już nawet nie chcę zimy, wiosno przyjdź!

      Usuń
  8. Poczułam wiosnę :) a u nas (Trójmiasto) jeszcze prawdziwej zimy nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też nie było, jakiś szczątkowy śnieg, który po jednym dniu stopniał. Nie lubię :(

      Usuń
  9. Świetny kolor ścian i całość z nowymi szafkami fajnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj ten kolor, to na zdjęciu trochę inny niż w rzeczywistości wyszedł. On jest taki jak u Zośki - ciemno szary.

      Usuń
  10. Tulipany i świerk, świetne połączenie. Chyba też podkradnę ten pomysł :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe połączenie - wiosna i zima w jednym. Całość idealnie pasuje do klimatu sypialni:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kwiaty :) Cudna kompozycja, ja się spotkałam z nią akurat na blogu Stylizimo i zakochałam od pierwszego wejrzenia :).
    Wazon cudowny, no i szafka! <3
    Piękny kącik zaaranżowałaś w sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomysł wspaniały, nigdy bym na to nie padła! wygląda po prostu rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń

POLUB na Facebooku

Subscribe